Spindelfobi - Hjäälp!


Jag har haft spindelfobi såe länge jag kan minnas, och inte nog med det. På senare tid har jag fått sådan rädsla för avloppsspindlar efter att det var en på jobbet.. Stor, kraftig & lääskig spindel som kryllar fort som tusan. Aaaw.. :/ Såe för mej äe det noga med att ha badrummsdörren stängd, toalocket ner & kika omkring innan man går in.
   Häromdagen såe var det en person som skulle vara såe otroligt rolig. Jag går in i badrummet & skall hämta nagellack & rotar omkring efter den nyansen jag vill ha. Långt ner i ögonvrån ser jag någonting stort & svart på toan. I panik vänder jag mej om, hoppar skyggat tillbaka & vrålar rakt ut & i rädsla! En STOOR SVART ÄCKLIG spindel ligger på toalocket & stirrar på mej! Utanför hör jag hur alla gapskrattar!
   Tur att den var i plast! Och dessutom sägs det att det inte äe över ännu.. Hjäälp..!
 
 
 
.:+*Fobier ska man hålla för sej själv*+:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback